sâmbătă, 3 octombrie 2009

Renastere...

Cred ca a trecut ceva timp de cand nu am mai intrat aici...auzant cred...si in mod incredibil mi-am adus aminte si parola si user-ul..ceva ce in mod obisnuit nu prea se intampla...
Daca va intrebati dc am disparut pentru o perioada destul de lunguta de timp..ei bine nu conteaza..a trebuit sa plec si asta basta...mai bine asa.
Mi-e dor de trecutul meu...de vremurile knd umblam singur si eram trist si suparat si etc...pentru ca atunci stiam ca nu am mai nici o grija ...decat sa-mi innec amarul in alcool..si tutun...
Va intrebati oare..poate sau probabil de ce blogul eu se numeste ”Sange Inghetat”...e pentru ca nu mai reusesc sa simt ceva anume de ceva vreme..destul de indelungata dar etc..
Vara asta am facut tot ce mi-am propus..bocanci noi..(newrocks) concert live Slipknot,Mastodon,Metallica,Machine Head,lamb of God,The Eyes,Gojira,Soziedad Alkoholika...etc..a fost super si nu .. nu a fost in tara acest concert..a fost in barcelona..superb oras..mai ales Bari Gothic,Parc Guell,etc...
Nu stiu daca o sa mai scriu sau nu..si cand si cum si ce..mai vedem...sincer nu prea am ce povesti asa interesant...nu am mai facut nimic..aaaa ba da..ceva socant :))
Nu am nici o absenta la scl si deja am 2 de 10 ... la Engleza si Japoneza...
La japo am aparut si la TVR International azi..in cor..era Iliescu acolo..directa de la liceu..profa mea..ambasadorul Japoniei..Cristoiu..etc..multe personalitati..si nume grele atat in show-biz cat si politica cat si altele..
Keep up the fight kids ..si inca ceva...protestati si voi va rog..nu lasati tigarile sa se mai scumpeasca ..vor sa le faca pana in 2011 80Ron..wtf...o sa-mi iau in rate tigari de acuma..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu