duminică, 25 octombrie 2009

...

Te-ai intrebat vreodata..tu, da tu...mare om politic, copil imatur, sotie iubitoare si sot betiv...cum ar fi..cum ar arata..cum ar suna...linistea..linistea deplina..in care sa nu auzi nimic..te-ai intrebat vreodata cum ar fi dak am avea si noi un loc un care sa mergem sa nu fim nevoiti sa toleram prostia si sa ne bucuram de un loc ...de un loc pur..cu aer curat cer senint si iarba de un verde incredibil...nu...
Pentru ca sunteti prea ocupati..mereu prea ocupati..toti sunteti atat de ocupati si de orbi..prea orbi..nu vedeti nu simtiti nu mirositi si mereu va irositi timpul..viata nervii si energia..atat de aiurea...pentru ce ?
Va intreb pe voi..cei care mai cititi aberatiile mele din cand in cand..de cate ori in ultima luna ati stat sa priviti cerul ? de cate ori ati stat sa mirositi o floare..de cate ori v-ati oprit sa simtiti cum vantul rece sau calt bate si va ravaseste parul ? De cate ori ?

Dc aberez acum aici..dc sunt atat de haotic in vorbirea mea..si dc sunt atat de ..nu stiu nici eu..sa zicem visator..da dc sunt eu atat de visator..pt ... pt si din cauza ei cred..
O tipa..fara nume..o necunoscuta...nu ma interesa cum o chem cati ani avea si ce si de unde venea..putea sami zica k e o criminala in serie..o balerina sau orice altcv...da...dar momentul cu ea..clipa aceea scurta de 1-2 minute..in care ne uitam ca 2 copii indragostiti si inocenti unul la altul ( asta sau doar ma uitam prea insistent si s-a speriat k dracu...dar revenim ) .. clipa in care nu mai auzeam nici muzica..si nu mai vedeam nici culori su nu simteam nimic..ca in filemele de dragoste in kre cineva putea sa-mi dea cu o tigaie in kp si eu tot mutra aia de indragostit notoriu o aveam...
nu stiu cine e..cum e...ce e..de unde vine..si etc...asa mai departe...dar vreau sa stiu ca voi apuca..makr o data in viata asta..sa o tin in brate..sa o apuc de mana si sa o poftesc la dans..dupa kre sa ma impiedic si sa dau cu bata in balta...vreau sa ma uit la ea..si sa tin in brate..sa admiram apusul..si nush..nimic pompos..nimic sofistikt..sau gen secolul 21..gen pisi hai am fost 5 minute romantic knd ”uhum aham ihim”...dude vreau cv clasic..nush cv gen cliseele tampite americane...and stuff...
Dont know yet why..she is older than me..but evry time i was looking at her..or even now..vry time im thinking of her..she seems so warm..and fills in a halo in me..and it feels nice..
To nice to be true ..even..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu