marți, 19 mai 2009

Puterea...

Din putere se naste slabiciunea, chiar se naste. Puterea naste frica in momentul cand devii constient de ea. Din slabiciune se naste apoi puterea.
Din tristete se naste exuberanta, din exuberanta se naste depresia. Nu te poti opune, poti doar privi. Si tot asa, valuri dupa valuri, vin si pleaca, lasand in urma nisipul fragmentelor noastre, scoici erodate pe plaja numita experienta.

Rumi zicea candva..si acum ii dau dreptate... :
- A lover knows only humility
He has no choice

Cum ziceam acum cv vreme..mi-am gasit nasul, da si ma inteleg bine cu ea, am faacut o luna impreuna fara probleme si chiar a trecut repede timpul pe langa noi acoperindu-ne cu o manta groasa si protectoare...dar ca de obicei cineva trebuie sa fie lupul moralist si sa comenteze..in aceasta situatie dragii tatii voi fi eu si nu, nu o sa ma obosesc sa fac pe dragutul, elevatul, cerebralul si asa mai departe.
_If you put a wolf in a leash it doesent mean it becomes a dog_

Si totusi ce rost mai au toatea astea..dc sa-mi pierd timpul scriind pe blog ? Am o viata pentru numele lui Dumnezeu si nu-s legat ombilical de PC sau de Blog...asa ca plm frate am copilarit destul..nu devii mai matur dak renunti la lucrurile din jurul tau..dar devii mai matur dak renunti la cele carre-ti ocupa tot timpul si nu-ti folosesc la nimic, in loc sa stau sa citesc o carte stau sa scriu pe blog, in loc sa ma uit la Bendeac, eu scriu pe blog...in loc sa dau o laba sanatoasa sau s-o ling pe una-n pizda eu stau pe blog...


Oh..P.S. - am devenit mai econom si mi-am gasit slujba, ieri a fost prima oara knd am fost si a iesit bine..

Un comentariu:

  1. Si totusi ce rost mai au toatea astea..dc sa-mi pierd timpul scriind pe blog ?

    stiu ca era o intrebare retorica dar presupun ca motivul ar fi acelasi pt care ai facut blogul. ziceai si in articolul anterior ca a avea blog este o prostie [sau ceva de genul asta], dar totusi ai blog si scri pe el.

    RăspundețiȘtergere