joi, 31 decembrie 2009

Cicatrici

Fiecare miscare este un semn..fiecare urma la fel...totul poate fi privit ca un semn...iar corpul nostru ascunde cele mai multe semne.
Cicatricile...frumoase in esenta lor si minunate dupa ce se inchid mereu pot fi si vor fi redeschise..de diferite evenimente sau persoane care-ti amintesc de buna voie sau inconstient de ceva neplacut din trecut. Am zeci de cicatrici personal...si merg dupa principiul...”Iert dar n uit” dar cu ce folos...nu pot uita nu pentru ca nu vreau, nu pentru ca nu pot...ci pentru ca nu-mi permit luxul de a uita..a uita inseamna a repeta candva undeva singur sau cu cineva o greseala...o greseala minora ce descide un por sau o greseala majora ce-ti despica cutia toracica in doua...
16 cicatrici pe mana stanga 5 cicatrici in palma stanga 3 cicatrici pe mana dreapta 6 cicatrici pe palma ( pumnul ) drept o cicatrice pe coaste inca vreo 5 cicatrici pe spate + multe altele..de pe umeri, picioare...etc Pana acum am enumerat vreo 35 de cicatrici ..la care se mai adauga pe putin inca atat... Fiecare dintre ele imi aminteste de ceva dintrecutul meu...fiecare imi aduce aminte de ce s-a intamplat cum si cu cine in detaliu...
Ca o carte la care pui sticky notes ca sa marchezi capitolele interesante..sau sa stii ca acolo e ceva dragut..asa sunt eu...la fel ca voi...un exemplar viu al trecerii timpului ... un mic caietel istoric...
Dar voi ? Care e istoria voastra / va mai aduceti aminte ce faceati ? cum faceati ? si cel mai important de ce faceati ?
Ieri ma gandeam la trecut si mi-am amintit de copilarie...mai ales de dulciurile din acea vreme...sucul la cutiuta de carton, gumele alea tari dar totusi bune...uhm ce anume, Sugus, Caramelele YoYo...Parmalat ( rulouri cu ciocolata ) , gumele Turbo cu foitlele alea..nici nu le pot zice cartonase macar..cu masini...si multe altele...
Totul s-a schimbat...pana si praful e altfel, ma uit pe geam si nu-mi pot aduce aminte cum trebuie cum arata locul asta in care am copilarit...nu-mi aduc aminte ce s-a intamplat cu noroiul in care ma jucam din spatele blocului si cand a disparut...unde au disparut garajele pe care ma urcam si saream..pana cand mi-am spart capul...numi aduc aminte unde a disparut pietrisul pe care alunecam mereu cand alergam si ma mai alegeam cu o cicatrice...
Dar toate au o vreme a lor nu...un timp predestinat..o clepsidra care se stoarce mai greu sau mai usor...ceva ce nu poate fi readus la gloria lui de alta data...
Oamenii sunt la fel ca amintirile..isi pierd din glorie, din farmec...si se uita..si cand se uita un om..e mort...si dupa ce e mort..il uiti si mai mult, si da e posibil credeti-ma...uiti cum arata uiti ce relatie ati avut si tot asa...
Uitam fara sa ne dam seama..si sincer asta ma macina pe mine cel mai mult..nu criza economica..nu muritorii de foame din Africa...nu ce operatii estetice si-a mai facut Regina Angliei sau etc ( ca un mic offtopic..urasc accentul ala a britanicilor : Queen English : dracu suna aiurea..suna feminin suna gay ! ) ma intereseaza ce pot face sa nu mai uit...
Uite un test bun atat pentru mine cat si pentru voi cat si pentru prietenii si familiile voastre...Va mai aduceti aminte cum erati la 1 an ? Va puteti aduce aminte cum a fost cand ati inceput prima oara sa mergeti in picioare sa vorbiti...sa orice..pana si sa faceti la olita ?
Eu nu-mi aduc aminte...si e o rusine pentru mine....m-a uit usor usor pe mine...si nu e bine.
Toti ajungem sa ne uitam pe noi insine...da stiu nu e bine sa traiesti in trecut...dar e trecutul tau, cu bune cu rele e al tau si trebuie sa-ti aduci aminte....o amintire din trecut iti poate schita un zambet pe chip sau poate sa te faca sa versi o lacrima...dar e al tau ! Nu-l lasa sa se duca..ca te pierzi...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu