sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Frustrarile unui pusti de 17 ani a.k.a Mesaje Subliminale and other crap

Sunt absent in ceea ce priveste viata asta, nu cred ca am fost vreodata atat de nepasator sau trecator prin ea, nu cred ca am fost vreodata atat de dezorientat, plictisit, nepasator, ne nimic in aceasta lume.
Ma intreb uneori daca asa sunt eu si daca doar asta stiu sa fac, daca eu chiar sunt atat de indiferent...dar i-mi aduc aminte de anumite de multe alte lucruri...i-mi aduc amintele de momentele in care mi-a pasat si am mancat cacat pentru a-mi salva curul..fie mie fie pentru altcineva.
Si totusi absenta mea din activitatea de zi cu zi, aceasta activitate banala a unui pustan imatur si uneori ipocrit...e imensa cred.
Tu oare te-ai gandit vreodata cat de grea poate sa fie viata unui pustan ? sau mereu ai raportata la modul tau de viata si la modul tau unic sau comun de a gandi. Eu am incercat sa ma pun in pielea altora, tipi / tipe...uneori am reusit alteori nu, uneori m-a ingrzit alteori mi s-a parut o viata plina de teribilisme si copilarisme si putoisme...

Cautam asa de obsedati raspunsuri pe care intea noastra le concepe si ne chinuim sa le gasim devenim niste frustrati...in fond ce suntem ... frustrati, plictisiti uneori chiar si mai rau..niste nefututi ordinari...

Stiu ca nu are logica ce scriu acum, dar nu urmaresc ceva anume...in fond i-mi aduc aminte si acum... si ma bufneste iar rasul, de fapt un zambet scrijelit greoi pe chipul meu...prima nota .. la o materie idioata ”Logica” a fost 5....de unde concluzia normala..jumate logic, jumate ilogic...
Sunt asa cum zic cei care se presupune ca ma cunosc..sau cum sustin ei, ca ma cunosc pe mine mai bine decat ma cunosc eu pe mine ; ca sunt un puzzle cu milioane de piese, ca sunt un pusti care in fiecare zi e altfel, alt limbaj, alt mod de a gesticula, alte trairi, alt mod de a vorbi, alt mod de a gandi, azi vesel maine emo, azi fericit maine nervos, azi Dante..maine...maine o umbra.
M-am plictisit enorm de banal, de viata asta atat de banala si de neimportanta.

Sunt lucruri atat de frumoase, atat de unice si totusi atat de comune, lucruri pe care toti le-am trait macar o data in viata noastra patetica sau stralucita, ceva ce nu ne face unici, ceva prin care am trecut cu totii si marele avocat ( rechin cu erectie slaba ) si boschetaru din fata blocului care-si injecteaza tampenii si vorbeste despre formarea lumii astrale si despre Nietzsche cu respect si recita Eminescu ca pe Tatal Nostru si gaseste inelesurile ascunse din Biblie.
In fond nu stiu de ce scriu asta, poate doar pentru ca sunt plictisit, poate pentru ca sunt un frustrat ca voi restul...sau poate ca sunt un nefutut....( P.S. o tipa care e nefututa e foarte irascibila...propria mea experienta de viata ).

Sunt in ultimul hal de plictisit incat pot vorbi despre multe cacaturi neimportante...ca de exemplu idiotii sau asa zisii ”critici” care gasesc mesaje ascunse/ subliminale in diverse cantecele sau scrieri... Dragii mei, nu, Nu exista si nu va exista si etc. mesaje sataniste in versurile celor de la Led Zepplin sau The Beatles...sau mai stiu eu cine si ce.
Ma pui la incercare si ma provoci..ok da-mi un volum de Eminescu, da-mi Scrisoarea a III-a, Luceafarul si-ti voi gasi mesaje subliminale satanice acolo...angro... si dupa po-ti sami daruiesti un volum din Bacovia si-ti voi descifra ce zice omul, i-ti voi gasi mesaje subliminale de dragoste, iubire, dorinta trupeasca si spirituala eterna luminata de o flacara colosala ce nu se stinge niciodata ! Te pot face sa crezi orice...pana si ca exista mesaje satanice in Biblie si ca exista mesaje religioasa binefacatoare si corecte oneste tra-la-la, etc in Biblia scrisa de La Vey
( La Fey ) a.k.a Biblia Satanista...deci te rog...incetati cu toate cacaturile alea..ok

Am nevoie de o provocare... atata tot....
Nimic fancy..nimic trendy...da-mi o tema si voi vorbi despre ea daca sunt in cunostiinta de cauza, asa ca dragii mei, daca exista macar 3 persoane care imi citesc rahatul asta de blog, ganditi-va la o tema si lasati-mi un mesaj in care sa-mi cereti sa vb despre tema respectiva...simplu ( stiu ca nu am scris ceva coerent si logic acum dar am nevoie la W.C. si chiar ma grabesc )

Bafta tuturor, va astept ”provocarile”....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu