miercuri, 19 mai 2010

Eu si eu

Mergeam acum o seara inspre casa, singur, ploua, plouat, frig, infrigurat. Ma gandeam, in timp ce-mi fata era acoperita de lacrimile mici a celor care plang din ceruri, ca nu am ce pierde asa ca mi-am aprins o tigara.
Mergeam pe ritmuri de vals, pierdeam timpul printre toate acele picaturi, si fumam linistit, lent, lasand fumul sa se risipeasca lent.
Ajung acasa, ma descaltase-m relativ repede si m-am dus sa ma schimb sa intru mai apoi la un dush fierbinte.
Eram eu si vorbeam cu eu... Un eu real, din carne si oase si un..alt eu in spatele unei imagini, in spatele unei oglinzi, dar totusi...EU. Ciudat cum in acel moment mi s-a parut a fi eu in doua locuri diferite, cum eu de aici cat si eu cel de acolo suntem vii, cu inteligenta proprie, personalitate, sentimente,etc...asemanatoare.
Vorbeam cu eu despre atatea lucruri si chestii si alte chestii si alte lucruri si mereu ajungeam la subiectul ”ea”...
Se pare ca mai tarziu eram sa-mi dau seama ca Eu cat...si eu ..ne-o doream amandoi pe ... ea.
Dar oare era suficienta doar o ea pentru amandoi, era era suficient ca doar eu sa incerc sa o cuceresc minte,suflet,inima si corp sau si eu vroiam sa fac acelasi lucru ?
Ea era micuta, vopsita ciudat, purta niste ochelari poate prea mari pentru un nasuc asa mic si dragut, se machia gros, era uneori mai old-school...si in ziua respectiva... ea imi purtase plovarul ...
Ea era...ei bine..ea...eu eram eu si eu tot eu era...si orice as fi facut nu aveam cum sa afla daca ea, mai are o ea...asa cum eu mai aveam un eu...si probabil eu nu vroiam ca eu sa afle ca ea mai are o ea, poate ca doream ca doar Eu sa fiu cu Ea...si eu sa ramana cu ea...
Eu nu mai stiam ce vrea, in timp ce acum o aud pe Ea spunandu-mi ca m-am racit, dar eu inca mai poate lupta pentru ca ea, probabil inca ma vrea...
E un joc greu de cuvinte la mijloc si nu stiu daca m-am facut inteles cum sta treaba cu eu - eu...ea - ea.
Daca vi se pare ca aberez, asa o fi, viata e o aberatie.

...

Sunt prea batran pentru viata.

Si da stiu ca veti zice.. ”cati ani ai frate ?”... Am 17 momentan va multumesc, dar de unde stim noi ca un an are 365 de zile, ca ora are 60 de minute, un minut 60 de secunde, ca saptamana dureaza 7 zile si luna 4 saptamani...si daca luna dureaza 4 saptamani atunci de ce toate lunile nu au 28 de zile ?
De unde stim noi ca nu trecem prea repede sau prea greu prin viata...si ca de fapt varsta noastra reala ..ar fi varsta actuala inmultita cu 60...?
17 x 60 = 1020... deci as avea 1.020 de ani...O mie Douazeci de ani...voi cati ani aveti ?
Eu ma simt batran, poate e invers...poate trebuie sa facem operatiunea inversa inmultirii...

Aberatii...da, nu...
Eu cu celalalt eu, ea cu cealalta ea...noi cu ceilalti noi am reusit sa ne intelegem si formam un cuplu de 4...avem o viata de 4....si totul consta in acest numar, 4.
De 4 ori mai activa, de 4 ori mai frumoasa,de 4 ori mai palpitanta, de 4 ori mai romantica, de 4 ori mai calda, de 4 ori mai rece, de 4 ori mai trista, de 4 ori mai plictisitoare, de 4 ori mai TOT.
Dar nu regret, acest de ”4 ori mai...” asa vad eu lucrurile, intense, poate le vad asa cum nu sunt sau poate chiar asa sunt.
Uneori esti orb pentru ca nu iti asculti instiinctele si inima, daca eu simt ca-i de ”4 ori mai...” atunci asa este.

Dar pentru tine...oare este de ”4 ori mai...” ?

Eu am vorbit cu eu si ne-am hotarat sa luam o pauza de la a mai vorbi asa des la persoana 1 de 2 ori .
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu